Karpercometitie

Zondag, 14 juni 2015

Eerste karperwedstrijd voor 2015 zit er op!

Voor de meeste vissers was het een nacht om lekker door te slapen. De vangsten vielen dan ook tegen. Maar 9 v.d. 26 deelnemers wisten 1 of meer karpers in het net te krijgen.

In totaal zijn er gedurende de nacht 18 karpers gevangen, waarvan 6 op de kleine vijver en 12 op de grote vijver. De lengtes varieerde van 56 t/m 91cm.

Naast de karper was de brasem zeer actief. Zo werd Jan Raemakers gekroond tot Brasemkoning met een 15 tal prachtige zilverkleurige "snotlappen". Helaas staat op deze vissoort geen prijs.

Uiteraard willen we Nico Waasdorp, Henri Engelen en Bjorn Engelen bedanken voor hun inzet. Zij hebben de hele nacht stand-by gestaan om de karpers op te komen meten. Bedankt!

De afsluitende wedstrijd zal plaatsvinden op 22 en 23 augustus. Na afloop is er een prijsuitreiking en wordt er gezorgd voor de hongerige visser.

Tot dan!