Eric van Houts wint avondserie

Donderdag, 21 juli 2022

De afgelopen weken viste HSV Ons Genoegen een serie avondwedstrijden. Om de donderdag werd er gevist op het karperputje en de grote vijver. Na vijf wedstrijden zit deze serie erop.

Van de vijf wedstrijden verviel het slechtste resultaat. Het was Eric van Houts die met overmacht deze serie wist te winnen. Eén wedstrijd voor het einde was hij al niet meer in te halen door de achtervolgers. Uiteindelijk haalde Eric slechts 7 punten en ruim 91 kg. Op respectabele afstand volgden Ard Verheijen en Robin van Houts. Beide haalden 11 punten, dus het totaalgewicht moest de doorslag geven. Dat wasin het voordeel van Ard die bijna 61 kg had weten te vangen. Robin deed daar maar amper voor onder, maar moest met 58 kg genoegen nemen met de derde plaats. Vierde en daarmee de laatste prijswinnaar, was Jo Franssen met 12 punten.

Donderdag 19 mei: Eric van Houts met 29.474 gram;
Donderdag 2 juni: Eric van Houts met 33.099 gram;
Donderdag 16 juni: Jo Franssen met 23.158 gram;
Donderdag 30 juni: Nico Waasdorp met 24.606 gram;
Donderdag 14 juli: Nico Waasdorp met 30.000 gram.