Youth Fishing Team Brabant 2017

Zaterdag, 1 april 2017

Op Zondagmorgen 9 april vist het “Youth Fishing Team Brabant 2017” als start van het nieuwe seizoen een onderlinge wedstrijd op visvijver “de Witte bergen “te Asten-Heusden.

Het team bestaande uit jonge talenten uit Brabant is voortgekomen uit de 2 teams die vorig jaar hebben gevist onder de vlag van Sportvisserij Zuidwest Nederland.
In het team zit o.a. Bram Reijntjes van HSV Ons Genoegen te Asten.
Het team vist dit jaar de wedstrijden voor de Nederlandse jeugd Teamcompetitie zeg maar de eredivisie voor de hengelsport.
Voor wie eens wil kennismaken met het wedstrijdvissen voor de jeugd is dit een mooie gelegenheid om eens te komen kijken.
Er wordt gevist van 9.00 uur tot 12.00 uur.

Aan de andere vissers graag het verzoek om de vissteigers 23-30 op 9 april vrij te laten.