Ook winst in uitwedstrijd Clubkampioenschap

Maandag, 30 april 2018

Op Koningsdag werd de uitwedstrijd tegen HSV Valentinus in het kader van het Clubkampioenschap gevist. Er werd gevist op de visvijver in Westerhoven.

Dat we nooit meer mogen klagen over de vangsten op onze visvijver, bleek vandaag wel. De vangsten in Westerhoven waren, in ieder geval vandaag, een stuk minder dan dat wij gewend zijn. Albert Reuvers had met ruim 6 kg het meeste gevangen. Daarna was het echter een stuk minder. Desondanks wisten we ook deze wedstrijd te winnen. Met 36 tegen 19 punten was het weer een duidelijke overwinning voor ons.

Op naar de volgende ronde. Tegen wie en waar moeten we nog even afwachten.