jaarvergadering 16 april 2019

Woensdag, 3 april 2019

Op dinsdag 16 april 2019 wordt de jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden in Café Zaal van Hoek Markt 12, Asten. U bent allemaal van harte welkom. De vergadering start om 20.00 uur. De notulen van de vorige vergadering, het jaarverslag en ook het financieel verslag zijn tijdens de vergadering beschikbaar.

Agenda 2019

1. Opening door de voorzitter;
2. Notulen van de algemene ledenvergadering van 17 april 2018;
3. Mededelingen;
4. Jaarverslag van de secretaris;
5. Financieel verslag van de penningmeester;
6. Verslag van de kascontrolecommissie;
7. Verkiezing/aanvulling kascontrolecommissie;
8. Open dag;
9. Bestuursverkiezing:
Volgens het rooster van aftreden zijn dit jaar aftredend en herkiesbaar Gerard Waasdorp (penningmeester) en Martijn Bongers. Voorgesteld wordt hen te herbenoemen.
Frank Reijntjes is aftredend en niet herkiesbaar.
Mocht u geïnteresseerd zijn in een bestuursfunctie dan dient u zich uiterlijk één week vóór de jaarvergadering te melden bij de voorzitter.

Pauze

10. Verslag van de wedstrijdcommissie over 2018 en de wedstrijden 2019;
11. Verloop NL DOET 2019;
12. Afscheid Henk Bankers;
13. Rondvraag;
14. Sluiting.

Denk eraan: ook voor u worden beslissingen genomen. Kom dus daarom naar de vergadering en beslis mee.

Jaarverslag 2018