Stem op HSV Ons Genoegen!

Donderdag, 4 april 2019

Rabobank steunt met de Rabobank Clubkas Campagne de verenigingen en stichtingen in onze regio (Peelland Zuid). Elk jaar stelt Rabobank hiervoor een bedrag beschikbaar. Dit jaar wordt € 275.000,- verdeeld onder de verenigingen en stichtingen die meedoen. HSV Ons Genoegen doet dit jaar ook weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Alle leden van Rabobank Peelland Zuid krijgen een aantal stemmen die zij op hun favoriete clubs mogen uitbrengen. Let op! Alleen leden van Peelland Zuid mogen stemmen! Als u klant bent, bent u niet automatisch lid. Klanten kunnen in Internetbankieren, onder ‘Mijn gegevens’ zien of ze lid zijn van Rabobank Peelland Zuid

Wij zouden het heel fijn vinden als de leden van Rabobank Peelland Zuid één van hun stemmen op HSV Ons Genoegen uit zou willen brengen. Dus bent u lid van de Rabobank zou u dan uw stem willen geven aan HSV Ons Genoegen? Het geld zullen we gebruiken voor het verzorgen van vislessen aan basisscholen.