HSV Ons Genoegen organiseert trainingen

Donderdag, 4 juni 2020

Vanwege alle coronamaatregelen liggen alle verenigingsactiviteiten al maanden stil. Langzaam maar zeker gaat daar echter verandering in komen. Ook wij willen langzaam maar verantwoord beginnen met het organiseren van activiteiten. Wedstrijden laat de Noodverordening van de Veiligheidsregio nog niet toe maar het is wel toegestaan om trainingen te organiseren.

In eerste instantie organiseren we twee trainingen in juni. Op 14 juni en 28 juni vinden deze plaats. De trainingen duren van 8:00 uur tot 12:00 uur. Om alles veilig en verantwoord te laten gebeuren heeft de vereniging een speciaal coronaprotocol opgesteld. Dit protocol is opgesteld op basis van het Protocol verantwoord vissen bij hengelsportverenigingen van Sportvisserij Nederland, dat op haar beurt getoetst is aan het meest recente Protocol verantwoord sporten d.d. 11 mei 2020 van NOC*NSF. Alle deelnemers ontvangen dit protocol en dienen zich er uiteraard aan te houden. Hoewel er, blijkbaar, geen toestemming nodig is van de gemeente voor het organiseren van trainingen is het protocol ook gedeeld met de gemeente.

Geïnteresseerde leden dienen zich vooraf op te geven bij Ard Verheijen. Er kunnen maximaal 30 vissers deelnemen aan deze training. VOL=VOL! Deelname is gratis. Om deze trainingen goed en veilig te laten verlopen zal een aantal stekken gereserveerd worden. Om welke stekken het gaat zal hier worden gecommuniceerd. Ook zullen er flyers opgehangen worden bij de vijver. Deze stekken dienen vrijgehouden te worden.

Op deze manier hopen we leden die daar behoefte aan hebben een leuke en veilige activiteit te kunnen bieden. Nu kun je tijdens deze trainingen eens wat dingen proberen die je een volgende keer, tijdens een wedstrijd of bij het vrij vissen, aan meer vis kunnen helpen!