Albert Reuvers

66 (6 maart 1947)

3. Waar woon je?
Heythuysen

4. Wat doe je voor de kost?
Gepensioneerd. Ik was voorheen projectleider op een architectenbureau.

5. Wanneer begon je met met vissen?
Toen ik 10 jaar was ben ik met vriendjes naar een vijver gegaan en heb daar het virus te pakken gekregen. Ik ben pas heel laat met wedstrijdvissen begonnen en dan ook nog alleen in verenigingsverband.

6.Wat is je favoriete discipline binnen het vissen?
Met de vaste stok op blankvoorn en brasem en dan het liefst ‘s winters op het Julianakanaal of op de grindgaten.

7.Hoe groot was je grootste vis?
Een snoek van 92 cm, gevangen met de vaste stok met 0.08 lijn en een haak 16!

8. Wat is je favoriete vis?
Blankvoorn en brasem. En dan vooral de brasems op de visvijver in Heusden.

9. Waar vis je het liefst?
Maas en op de kanalen.

10. Wat is je beste vangst ooit?
45,200 kg, samen met mijn broer op de Maas in Boxmeer.

11. Wat is je favoriete voer en aas?
Ik heb geen voorkeur. Ik vis zoals ik denk dat ik op dat moment, op die plaats moet vissen. Ik heb wel bijna alle mogelijke aassoorten bij me. Oefenen wil ook wel helpen; oefening baart immers kunst!

12. Heb je een "geheim wapen"?
Nee.

13. Is er nog iets dat je kwijt wil?
Ik ben pas één jaar lid van HSV Ons Genoegen. Ik ben lid geworden door Anton Akkerman. Ik heb het vorige jaar wel de laatste open wedstrijd meegedaan en werd toen tweede in mijn vak. Toen heb ik besloten om lid te worden en wedstrijden om de titel Vijvervirtuoos ook mee te gaan vissen.