Erwin Mennen

40 (16-05-1974)

3. Waar woon je?
Heibloem

4. Wat doe je voor de kost?
Ik ben werkzaam als planner bij een transportbedrijf.

5. Wanneer begon je met met vissen?
Ik zal een jaar of 8 zijn geweest toen ik begon met vissen. Ik ben begonnen op een vijver in Neerkant waar veel karper op zat. Hier zat ik bijna iedere zondag met mijn moeder aan de waterkant.
6.Wat is je favoriete discipline binnen het vissen?
Dat is toch wel de vaste hengel. Sinds kort ben ik ook steeds vaker aan het vissen met de feeder.

7. Hoe groot was je grootste vis?
De grootte van de karper weet ik niet maar de vis woog 24 pond! Deze ving ik vele jaren geleden op het Deurnes Kanaal in Meijel.

8. Wat is je favoriete vis?
Ik denk dat dat toch wel de zeelt is. De zeelt is niet alleen een prachtige vis maar is ook nog erg sterk.

9. Waar vis je het liefst?
Ik vis het liefst op stilstaand of rustig stromend water zoals een kanaal of een vijver.

10. Wat is je beste vangst ooit?
Dat is in mijn karpertijd geweest. We vingen toen in één weekend met twee man zes flinke karpers.

11. Wat is je favoriete voer en aas?
Tegenwoordig vis ik veel met voer op vismeelbasis en dat bevalt mij erg goed. Mijn favoriete aas blijft toch de made en de caster.

12. Heb je een "geheim wapen"?
Een geheim wapen heb ik niet maar als er iets nieuws op de markt komt dan wil het wel geprobeerd hebben.

13. Is er nog iets dat je kwijt wil?
Het is voor mij al weer vele jaren geleden dat ik wedstrijden heb gevist maar wil het dit weer gaan proberen. Ik heb in ieder geval veel zin in het komende wedstrijdseizoen!